مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری گفت خشن تر باشم !

آلگری گفت خشن تر باشم !

مدافع 21 ساله ی ایتالیایی یوونتوس که تابستان از امپولی به یووه بازگشت و 16 بازی در این فصل سری آ‌ به انجام رسانده است، در گفت و گو با توتواسپورت از رمز موفقیتش در یووه گفته:

 

برای ماندن در گروه یوونتوس همیشه نیاز دارید مصمم تر باشد، حتی با چند مداخله ی ریسک کنید و کارت زرد بگیرید. مربی اغلب به من می گفت باید کمی خشن تر باشم، نه اینکه کثیف تر باشم! من فقط به تلاش کردن فکر می کنم، آلگری تصمیم می گیرد. من مثل همه ی بازیکنان دیگر در دسترس هستم، همواره به تصمیم مربی احترام گذاشته ام.

 

دنیله ادامه داد:

 

من علاقه داشتم که به یووه بیایم و وارد گروهی شوم که از ستاره های فوق العاده تشکیل شده است. نمی خواهم ترکیب بارزالی ― بونوچی و کیه لینی را به هم بزنم، اما می خواهم مشارکت داشته باشم و در مواقعی که به من نیاز هست، آماده باشم. بعد از اینکه در آغاز کمی دشواری داشتم، حالا از بابت فرصت هایی که به من داده می شود خوشحالم.

 

دنیله سپس از موضوع جالبی پرده برداشت: ‌

 

بعد از اینکه قهرمانی مسجل شد، از من خواستند که روی میز جلوی همه، با آهنگ آمریکای جنوبی که باند پریرا و دیبالا اینها انتخاب کردند، برقصم. ما اسکودتو را برده بودیم، نتوانستم خودم را عقب بکشم و خب خودم را نشان دادم. اسکودتو رویایی بود که تحقق یافت و این قهرمانی طعم خاصی داشت، چرا که هیچ کس خارج از گروه خودمان به آن باور نداشت.

 

او در پایان گفت:

 

امیدوارم که سالها اینجا بمانم و هر کاری می کنم که تا آنجا که امکان دارد سزاوار ماندن در یووه باشم. اگر به قدر کافی خوب باشم... ایتالیا؟ مربی با من تماس نگرفته است و پیامکی هم دریافت نکرده ام. من به دعوت شدن امیدوارم، بدان باور دارم و برایش تلاش خواهم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: